Penyakit kronik yang tak merbahaya

Akhir2 ni, rasa sejuk semacam je. Sebelum ni xheran pon kl takde selimut n pasang kipas nombor empat. Sekarang, kipas no dua pon dh rasa sejuk giler...

Kat sekolah takyah cakap la. Aku prefer berpeluh berpanas dalam kelas rather than bukak aircond. Sejukkkk! Tak pasti pulak kenapa. Harap2 bukan benda yg xelok.

Skg dh pkul 2 lebih. Mata xjugak lelap. Selain penyakit sejuk, aku juga ada mslh nk lelap. Setiap mlm, mst susah gila nak tidur. Time nk tdo ssh sgt nk tdo. Time tak nk tdo, ngantuk tak ingat!

Hebat tak hebat aku ni, aku boleh sempat ttdo dalam kls ms tengah mengajar atau time bdk bt latihan. Lucunya lagi bila budak tu dtg tny aku, aku sdri tak sedar apa yg aku rapukan..dahsyat2..

Apapum aku kn jgk cuba tdo. Esok kls start 10.15..kn bgn awal. Chaiyok!

Comments