The Conjuring: Berbaloi untuk ditonton

Semalam menggatal nk tgk wayang kat bukit raja.. Survey punya survey, last2 beli tiket The Conjuring..

Mmg tau pun cerita tu cerita hanti, tapi nk bt mcm mn, xde sgt cerita mlm2 isnin.. Pastu tengok preview satu movie tu  rasa nyesal sbb pilih The Conjuring sbb crite tu mcm lg best je..

Awal2 cerita agak slow, n aku tertunggu2 bila dia nk tnjk hantu tu sbb ada bbrp scene yg terkejut2 (smp aku melatah bbrp kali), tapi xtnju hantunya.
Smbl2 tu aku gelakkan adikku dan dua tiga org budak pompuan sebelahku sbb msg2 dh tutup muka dengan kain..

Apapun, scene demi scene yang mendebarkan membuatkan aku yang berani ni pun xsenang duduk. Ego punya pasal xnk tnjuk aku takut, aku smpt main2 dgn phone( padahal xnk tgk dpn)..Bila history ttg tmpt tu terbongkar lagila terasa horrornya.. Khusyuk bercampur takut buatkan aku xperasan pon org lain menjerit le tak time scene seram tu..

Apapun aku hanya mampu ubat rasa takut aku dgn tergelak bila aku tgk adik aku dah makin tunduk..Aku paling suka.scene last2 yang mendebarkan tu..Btw, aku mmg puashati sgt sbb dh lama aku xtgk cerita yg btl2 seram mcm tu.

Kepada mereka yg nakkan menguji keberanian dan sukakan kejutan, silalah tonton movie ini!

Comments