Kalau dah adik beradik

Pagi- pagi lagi ayah dah panggil aku Nurul,suruh pergi keluarkan lembu dari kandang. Hish...boleh pulak konfius aku dengan adikku yang form 5 tu. Maybe sebab aku dah kurus skg ni kot..

Lepas tu kak su( adik bawah aku)pulak panggil aku Nurul. Ni mesti kes melepak kat kerusi tepi rumah( sebab biasanya orang yang selalu melepak kat luar rumah ni si Nurul).

Muka xdela sama pun. Tapi mungkin sebab figure kurus, pakai tshirt bersama trek, kulit ala-ala kuning langsat dan rambut panjang berjela macam hantu yang menyebabkan kitaorg nampak sama.(dari tepi la).

Ala, macam tak pernah kena. Kat tempat kerja,selalu ada orang konfius antara aku dengan kaksu. Mentang- mentang kami kerja sekali. Ramai yang cakap muka kami sama walaupun kalau ikut telekan aku, xpon. Iras kot..Yelah, dah namanya adik beradik.

Comments