Serupa tapi tak sama..

I almost make a big mistakes! Sincerely, they look really alike. But then,ternyata mereka buka orang yang sama. Malunya bila silap orang neh! 

Mulanya, aku mati-mati ingat orang yang sama. So aku cuba nak bertegur sapa, tapi tak sempat. Lepas tu aku dapat tahu yang jejaka yang aku tengok tu bukan orang yang aku kenal sebelum ni. Patutla karakter diorang lain sangat. Suara pun tak sama. Dari awal aku nampak jejaka tu, aku mati-mati ingatkan suara dia berubah atas sebab-sebab tertentu.

Bagus jugak aku tak tegur dulu. Kalau tak, lagi malu rasanya. Aku cuba cari twitter diaorang tapi tak jumpa-jumpa. Apapun, dua-dua guys tu memang sangat hensem. Agaknya korang kenal tak?














Jeon Tae Soo
Kim Ji Hoon




                                                  


                      












Hahaha...mesti korang tertipu kan??Tapi seriously, aku ingat diorang ni orang yang sama. Bezanya, Kim Ji Hoon muka manis, manakala Jeon Tae Soo muka jahat sikit..haha..

Sedikit info:

Kim Ji Hoon ni aku jumpa dia dalam drama Love Marriage, sebagai peguam yang kerjanya menceraikan orang. Serius apatah lagi kalau melibatkan kerjanya, dan sangat dedikasi. Bila jumpa heroin yang ceria orangnya, hidupnya tunggang terbalik, tapi bila dia makin kurang serius dan sentiasa senyum, sangat hensemmm & comel.....

Jeon Tae Soo, memegang watak antagonis dalam Sunkyunkwan Scandal. Bagi aku, watak tu sangat sesuai dengan airmukanya yang jahat tu, lantas berjaya membawa watak tersebut dengan begitu berkesan. Sampai satu tahap, rasa benci tengok muka dia, tapi bila dia bertindak melindungi wanita yang dia sayang daripada ayahnya sendir, aku respek dia...haha..Satu lagi info pasal diri sebenar Jeon Tae Soo ni ialah, dia adalah adik kepada aktres terkenal korea selatan, Ha Ji Won (Gil Ra Im- Secret Garden).

Kalau tengok rupa, agak-agak sape lagi tua antara diorang ni?? Kim Ji Hoon, 1981(32 tahun), manakala Jeon Tae Soo, 1984(29 tahun). Sebab tulah, kena selalu senyum baru nampak muda...



Comments