Jejaka jejaka idaman??

Sambil-sambil mengemas laptop & cuba mengurangkan beban hard disk yang hampir penuh, aku mengambil keputusan untuk meng"upload" mana-mana gambar jejaka-jejaka yang pernah menawan hatiku..kui3..Macam real kan?Memang pon..Sayang, tak ada jodoh. Sebab?Korang pikirlah sendiri..haha..

Antara calon-calonnya ialah:

Park Shi Hoo (Jean Theiry Cha- Cheongdamdong Alice)

Kim Ji Hoon (Park Hyun Soo-Love Marriage)
So Ji Sub (Sorry I Love U)
Kang Dong Woo (1 Percent of anything)
Lee Jun Ki(Iljimae)
Hyun Bin( Secret Garden)
Jo In Sung (What Happen In Bali)

Lee Joon Hyuk (City Hunter)

Noh Min Woo(My Girlfriend is a Gumiho)


PS: Senarai ni tak termasuk pelakon-pelakon muda yang lebih kurang sebaya dengan aku macam Micky Yoochun, Lee Min Ho, dan sebagainya. Apapun, aku jatuh cinta pada karakter diorang je, bukan betul pon..Aku yakin ramai yang sama macam aku kan??


Comments