A Wolf's Temptation



Tak sedar air mata mengalir laju waktu asyik menonton. Tidak juga sedar masa berlalu cepat sampaikan dah pukul 4 pagi pun tak tidur-tidur lagi. Cerita ni memang best, dan sedih jugak. 



Jo Han-sun as Ban Hae-won
Jalan cerita dia simple je,tapi penuh makna. Tapi aku sebenarnya mengharapkan watak utama tu dengan lelaki kedua. Tapi nak buat macam mana, dah memang tak boleh. 

Yang lawaknya, aku asyik memikirkan, manala aku pernah nampak minah watak utama tu. 


Lee Chung-ah as Jung Han-kyeong
Curiosity punya pasal, aku belek satu demi satu drama dalam external & laptop. Ternyata, dia watak utama dalam Flower Boy Ramyun rupenya...patutla aku xboleh lupa watak dia..


Apapun, dalam banyak-banyak watak, aku paling suka watak Jung Tae-song lakonan Kang Don Won. First time aku nampak dia dalam cerita 1 percent of anything..Dia memang cute sangatttt,,.

Kang Dong-won as Jung Tae-sung
Dia ni mungkin tak ramai yang tahu sebab dia tak ada berlakon tahun ni.itupun aku tahu bila aku check balik profile dia dalam wikipedia..Rupa-rupanya dia baru je di release dari askar, patutla lama tak nampak..


Dan katanya, dia akan kembali aktif lepas ni...Jadi aku berharap dapat tengok muka dia yang cute dan lakonannya yang best lagi soon... 



Comments