Si TUa tak sedar diri!!

Dia adalah seorang warga emas berusia 75 tahun yang layak digelar moyang, sudah memiliki dua isteri dan bercicit, tetapi masih tidak sedar diri sanggup menodai gadis berusia 17 tahun demi kepuasan nafsu sendiri.

Bukan sahaja itu, dia juga tidak teragak agak menggunakan khidmat bomoh untuk menyihir mangsa anda kemahuannya ditolak mentah mentah gadis terbabit.
Dia memiliki dua isteri dan sudah bercicit. Bagaimanapun, status itu langsung tidak menghalang seorang lelaki berusia 75 tahun meneruskan kegilaannya terhadap gadis belasan tahun.

Bagi mencapai hajatnya, moyang terbabit yang berharta tidak berkira untuk menghamburkan wang, asalkan ‘pucuk muda’ diidam jatuh ke tangan.Lebih jijik, dia juga didakwa tidak teragak-agak menggunakan khidmat bomoh untuk menyihir mangsa andai kemahuannya ditolak mentah-mentah gadis idaman yang sebaya cicitnya. 

Setakat ini, tiga gadis belasan tahun mendakwa dinodai moyang terlampau terbabit yang dikenali dengan nama Borhan hingga seorang daripada mereka mengandung anak luar nikah.

Seorang mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Mas, 17, mendakwa mengenali Borhan di sebuah pusat karaoke ketika moyang terbabit datang ke pusat hiburan itu untuk berhibur.

Comments