Perhatian-perhatian: RunningMan is Running on 93 episode..

 
PAda semua peminat-peminat RUNNINGMAN, rasanya mesti tau yang rancangan ni dah sampai episod 93 kan?Apapun, YTT happy sangat sebab RUNNINGMAN dah kembali pada format asal, mencabar, dan unpredictable. Kalau tak, asyik tengok guest menang dengan senang.

Walaupun Gary dengan Ji Hyo dah tak jadi Monday Couple, YTT tengok Gary sekarang ni diminati ramai. Aal ada je guest perempuan, Gary antara yang jadi pilihan. Good for Gary. Ji Hyo still cute, dan Kwang Soo makin agresif nampaknya.

Jong Kook?Takyah cakap sebab dia sentiasa kuat. Jae Suk, walaupun makin tua, tapi tetap makin comel. Lucu tengok dia terkejut setiap kali bertembung dengan Jong Kook. Suk JIn, masih lagi macam dulu, tapi makin lucu sekarang. Marah, tapi takut kalau dengan Jong Kook.


Haha pulak makin menjadi-jadi lakonannya. Masih lagi cute, n penakut. Tapi unpredictable dan bahaya kalau jadi spy, sbb orang takleh nak jangka. Masih lagi dengan sikap kasanovanya, tapi YTT suka episod yang cari first love tu.

Apapun, YTT dah ada siri RM dari episod satu sampai 93. Nak?Heheh..Kalau nak tengok online atau download, pergi je kat www.kshownow.net. Bukan setakat RM je, tapi banyak lagi rancangan korea lain yang best. Apapun, chaiyok RM! Tak sabar nak tunggu episod ke 100. Mesti special giller!

YTT paling salute dengan teknologi diorang dan penggunaan kamera yang sangat banyak walaupun sekadar untuk gameshow. YTT juga salute krew RM yang berpenat lelah bawak kamera besar2, dan berlari bersama-sama geng2 RM. Diorang memang thrill!

#YTT masih lagi tertunggu-tunggu bila la krew RM nak datang Malaysia. Nak buat macam mana, diaorang gantung keluar negara sekarang. Ralatnya bila teringat seorang geng RM yang dah keluar, Joong Ki   yang comel tu.

Comments