JUalan IPhone 4S cecah 4 juta dalam 3 hari


Jika Samsung telah menerima tempahan lebih 10 juta keatas Samsung GALAxy terbarunya, Apple juga tak kurang hebatnya.

HAnya dalam masa tiga hari sahaja, Apple dikatakan telah menjual empat juta telefon pintar iPhone 4S. Eksekutif perusahaan Apple mengatakan itu adalah jumlah penjualan tertinggi yang pernah jadi untuk penjualan telefon.

Telefon baru itu menarik liputan yang cukup meluas dan mepunyai kamera yang lebih baik, pengenalan suara, dan pelbagai lagi ciri yang lain.

Ini antara kelebihan iphone 4s:

Siri. Your wish is its command.



Dual-core A5 chip.
The most powerful iPhone ever.

Two cores in the A5 chip deliver up to two times more power and up to seven times faster graphics.2 And you’ll feel the effects. Fast. iPhone 4S is quick and responsive, which makes all the difference when you’re launching apps, browsing the web, gaming, and doing just about everything. And no matter what you’re doing, you can keep on doing it. Because the A5 chip is so power-efficient, iPhone 4S has outstanding battery life.





Samsung, bagaimanapun mengatakan bahawa Apple telah melanggar hak patennya. Perusahaan berpusat  di Korea Selatan itu telah mengambil tindakan mahkamah di beberapa negara dengan berusaha memboikot penjualan Iphone tersebut.



Comments