BCL & Ashraf Sinclair berparti?





Ini gambar yang YTT perolehi daripada internet. Seperti yang kita nampak, isteri Ashraf Sinclair ni nampaknya tengah hepi berparty. Tapi si suami pun ada sama. Yang lucunya, muka Ashraf nampak sipi-sipi je, sedangkan muka jejaka lain sedang memeluk isterinya nampak dengan jelas.

YTT tak nak tuduh melulu tentang siapa jejaka itu, sebab si suami pun ada sama dan pastinya beliau mengenali jejaka berkenaan. Yang YTT tak berapa sedap pandang, ialah melihat cara pemakaian si Bunga yang sememangnya seksi ini.

Mungkin ramai yang tahu, BCL ni memang sosial orangnya. Tak pasti tentang Ashraf, tapi kalau YTT di tempat Ashraf, YTT tak bagi bini YTT buat gini, kecuali YTT pun 2x5 dengan si bini.

Air apa yang diorang minum, YTT tak nak komen, sebab takut jadi fitnah. Yelah, YTT bukannya ada kat situ pun. Tapi macam yang orang tahu, bagi artis-artis ni, parti-parti macam ni memang benda biasa.

YTT cuma harap mereka-mereka ini diberi hidayah oleh Allah untuk kembali ke jalan yang benar. Kepada si Ashraf Sinclair dan Bunga, YTT cuma nasihatkan supaya muhasabah diri. Yang lain terpulanglah kepada kalian, sebab bak kata orang, kubur masing-masing. Yang penting, tanggungjawab YTT dah terlepas.

Comments

  1. Ini news lama ye. Since yang tuan punya diri pun dah tiada, abaikan je kisah ni.

    ReplyDelete

Post a Comment