Perutusan Permulaan Cerita

Bismillahirrahmanirrahim..

Allahhummabariklana.....eh, melalut pulak aku nie. Orang baca doa nak start menulis, aku baca doa nak start makan pulak. Alamak, lain macam je keyboard aku ni. Jangan ada yang rosak pulak dahlah. Keyboard punya butang ni takleh ganti satu-satu, kena ganti satu keyboard sekaligus. Boleh habis RM2 ratus jugak la kat situ. Huhu, janganla buat hal ye sayang. 

Eye On I-City disebalik burung-burung..
Okeylah, introduction dulu. Since ini pertama kali aku menulis secara okey kat blog ni, aku nak mintak maaf kalau2 pembaca kat sini rasa yang blog aku nie merapu. Bukan taknak menulis, tapi bila idea ada, masa takde. Bila masa ada, idea takde. Itulah, bila dah kerja pun hampir 12 jam sehari. Bila dah start kerja ni, aku dah tak terasa berat. Peliknya, bila cuti, terus rasa nak demam. Bila kerja jadi sihat balik. Hmmm, metabolisma dah biasa macam tu kot.
I-City, bandar cahaya..

Ish, ni bukan topik yang aku nak cakap sebenarnya. Topik aku hari ni ialah, untuk berterima kasih kepada semua pembaca yang sudi membaca blog ini. Mungkin starting tak best, tapi lepas ni insyaAllah akan ada lebih banyak isu best yang akan datang. Antara ada kelapangan atau tidak je. So, keep reading okey! BTW, sorry sebab bahasa campur, dan ayat2 melalut. Next time aku akan cuba jadikan ia lebih formal, but still seronok untuk dibaca. Asah sikit bakat terpendam ni, hehe.

Sebelum ni aku ada memohon jawatan wartawan majalah, tapi takde rezeki kot, sebab sampai sekarang takde berita. Tapi aku taknak putus asa, jadi aku akan reapply balik jawatan tu dan beberapa jawatan lain. Buat masa sekarang belum lagi. Niat dihati nak ambil lesen kereta dulu, tapi aku akan cuba test jugak. Tolong doakan aku boleh? Doa 40 orang atau lebih biasanya makbul. Amin.



Not For Sale!
Jam dah pukul 2 pagi, mata pun dah mengantuk. So, aku nak tido, sebab takut terbabas subuh lagi. Laptop ni aku nak dera download cerita. Jahatkan aku? 4pepun, cerita heartstring mmg best, so esok aku akan continue download sampai habis cerita tu kat kedai. Esok jugak, aku nak membebel sikit pasal fesyen, so, tunggu ye..chiao and assalamualaikum.  

Comments